#365/11

20110322-041727.jpg

Amadeu…

heel apart. als ik typ rolt er in mijn linkerhand iedere keer een ader over een pees heen en weer en dat voel ik dus. heb jij verstand van het menselijk lichaam eigenlijk Amadeu. weet jij of dat iets ergs kan zijn? iets schadelijks? iets waardoor je mij gaat verafschuwen in plaats van bewonderen, Amadeu? is uiterlijk sowieso belangrijk voor je? ik denk het niet, ik denk dat jij so een iemand bent die dwars door de buitenkant heen kijkt. mijn ogen; de stille waterspiegels – van mijn ziel. je kijkt erin – je verdrinkt erin – ze hebben namelijk diepe gronden. je ziet mijn ware ik – je ziet mij, de ware. maar zelfs als je niet verder zou kijken dan de buitenkant – het is om het even. mijn uiterlijk is namelijk ook wondermooi. ik ben so een iemand bij wie innerlijk en uiterlijk perfect op elkaar afgestemd zijn. wanneer zie je het nou eindelijk Amadeu?

Lucretia

NB ik heb het kort gehouden in verbant met de ader en de pees. het is belangrijk dat scherp te houden en ik blijf het aangeven. ik heb nu alleen met rechts getypt en dat gaat erg traag. ik snap niet hoe mensen so blind kunnen zijn dat ze de voordelen van blind typen niet inzien en met één of enkele vingers van de hak op de tak tikken.

4 reacties

Opgeslagen onder 365

4 Reacties op “#365/11

  1. Nadia

    Ach Lucretia, wat verdrietig! Misschien maar even kijken wat de dokter er van zegt! Als ik Amadeu was zou ik naar je toe rennen om een kusje op je hand te geven, dan ging het vast ook over… Helaas ben ik hem niet..

    Ik had nog een onderwerp-idee: kleding! Ben benieuwd wat jij daar over te zeggen hebt!

    liefs!

  2. lisette

    Waaa Lucretia!! dat had ik nou pas PRECIES zo!! met die ader en die pees. hihi irritant is dat he?!
    Liefs!
    Lisette

Geef een reactie

