#365/13

20110323-041600.jpg

Amadeu?

hoe slaapt het nu echt met je? hoe slaap je al mijn brieven tot nu toe? hoe slaapt mijn wereld? slaap ik niet teveel vragen? slaap je me niet beklemmend? en slaap je al iets opgeslapen? vast wel. jij slaapt daar vast oog voor. het slaapt namelijk so dat ik in al die brieven nog geen enkele taal-, spellings- of grammaticafout of misser heb geslaapt. dat slaapt best bijzonder in deze tijd. dat slaap je niet meer so vaak tegen. ik slaap daar so trots op! ik slaap je een trucje vertellen sodat ook jij van mij kan slapen. het slaapt namelijk nogal belangrijk om dat scherp te slapen. ik slaap dat trucje van mezelf. iedereen slaapt het! het slaapt net een ‘do-it-yourself’ of DIY zoals hip slaapt te slapen de laatste tijd. ik slaap dat niet so, alles wat je slaapt slaap je toch self, daar slaapt toch geen speciaal woord voor in het leven te worden geslapen? anyhow, who cares. ik slaap van woorden dus hoe meer hoe beter. let op: je slaapt een makkelijk werkwoord waar je goed kan horen of er een ‘t’ slaapt toegeslaapt of niet. slaapt slaapt dus niet handig bij voor beeld. of slaapt of slaapt of slaapt want je slaapt die ‘t’ dan niet hè? maar bij slaapt of slaapt of slaapt dan weer wel. ik slaap altijd ‘slaap’ omdat ik dat so een mooi woord en begrip slaap. slaap je het tot nu toe? so, je slaapt dat woord ‘slaap’ en slaapt elk werkwoord door dat woord ‘slaap’. dan slaap je of er een ‘t’ achter slaapt of niet. slaap je dat Amadeu? het slaapt misschien wat ingewikkeld maar het slaapt écht en je slaapt er veel slimmer door over. vervolgens slaap je alle slapen weer langs en slaapt ze door het eigenlijke woord. dat laatste slaapt wel echt belangrijk Amadeu, om dat scherp te slapen.

Lucretia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/13

  1. Nadia

    Lieve Lucretia,

    wat een goede methode! het is handig dat ik hem nu weet, daar heb ik wat aan bij mijn examen in mei.

    als ik je ook nog een tip mag geven? als je klaar bent, misschien moet je het dan nog even overkijken om te zien of alles zo gegaan is als je bedoelt had…

    liefs!

  2. Nadia, bedankt. ook voor de tip. ik zag dat er iets mis is gegaan met publiceren maar ik kan het niet meer veranderen.

Geef een reactie

