#365/18

20110401-015836.jpg

Amadeu,

ik voel me saa dam! ik kwam eraachter dat de taal helamaal niet veranderd is! haapelijk snapte ya mijn brief van gister wel. het was slaachts de zomertijd die ik was vergeten. en de maan in de metro – die had gewoon een raar accant! hoe kon ik saa staam en goedgelovig zijn? waat moet je nu waal niet van ma denkan?

…het kaamt gewoon wel eens voor daat ik een tijdya niemaand spreek en daan veraanderd er soms saamaar iets. daat heb ik al saa vaak meegemaakt dat ik het nu belangraak vind dat scharp ta haaden. normaal heeft niemand het daar als ik ma vergis. maar nu – mijn grote liefde. waat moet je nu waal niet van ma denkan?

…ik was al saa omgeschakeld daat ik soms nog een aa gebruik waar dat helemaal naaat haart – en dat merk ik naaat eens. echt saa dam! waat moet je nu waal niet van ma denkan?

…Amadeu. ik schaam me te erg om ya te schrijven vandaag. ik wil aarst waar omschakelen naar gewoon Algemaan Beschaafd Nederlaands. dit is afgekort ABN – maar heeft naaats met da bank ta makan. maar ik dwaal af. waat moet je nu waal niet van ma denkan? ik duik aander. tot nadaar aarder. stop met teveel aa’s gebruikan Lucratia. stop daarmaa!

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/18

  1. Nadia

    Heey Luc!

    lastig hoor, voor je, dat omschakelen! maar je went er wel weer aan. lees de reacties maar goed, dan zit je zo weer in het ABN-ritme. goed?

    liefs!

    PS: ik denk dat Amadeu denkt dat je een beetje wereldvreemd maar wel heel lief bent. goed?

Geef een reactie

