#365/19

20110401-015913.jpg

Amadeu,

na Lang oefenen kan ik weer normaal ABN (niet de bank) praten en schrijven. aLs ik nu ‘a’ zeg dan bedoeL ik ook ‘a’. dat geLdt ook voor aa en aa, á, à, ä, â, a?, a!, a., (a) A+, A en AA en andere varianten. ik hoop eigenLijk dat je mijn afgeLopen twee brieven niet geLezen hebt want ik schaam me so. aLs je ze niet gelezen hebt moet je dat ook echt niet doen Amadeu! beLoof je het? het waren misLetters, misbrieven, misbakseLs!

ik dacht ook dat ik je Liefde voor mij nu verspeeLd had. ik zat aL in zak en as. maar toen ik daar vanmorgen zat, vond ik tussen de bLaadjes, spinnenwebben, het stof en het gruis van het vervuiLde miLieu: een straLende, heLdere en rode Liefdesboodschap. hij móét wel van jóú zijn Amadeu!! wat ben je een schat! een schat… door niemand nog ontdekt… maar vanmorgen -precies op het goede moment, net toen ik het nodig had- door mij gesignaLeerd – geïnterpreteerd – geobserveerd. ontdekt en ontvangen. hoe Lang Lag hij er aL? is dat écht aL sinds kerst? hield je aL van mij vóór ik van jou? was jij mij voor? hóé mooi én hóé GOED is het Leven!! ik wiL er van dansen, van zingen en springen, maar steeds aLs ik dat doe struikeL ik over mijn woorden en over mijn Lange benen met Lange tenen. mijn Liefde voor jou is te Lang – te Lang om Los te Lopen.

ik kan net so goed stoppen met schrijven want jij hebt mij – en ik jou – aL. maar Amadeu, wie a zegt moet ook b zeggen. en c en d en e en f en g en h en i en j en k en m en n en o en p en q en r en s en t en u en v en w en x en y en z. aLL the way. zag je weLke Letter was verdwenen Amadeu? zag je het? de Letter van de Liefde – de Liehiefde!- en Love en L’ amour en Lucretia! dat was heLemaaL niet met opzet of bedoeLd of gepLand! maar jouw Liefde voor mij maakt me he-Le-maal in de war en in de Liefdesbonen. so gelukkig aLs nu ben ik nog nooit geweest. never nooit. vaLt het jou ook op Amadeu, dat de hoofdLetter L helemaal niet schreeuwirig, patserig of overdreven is? hij weerspiegelt de grote Liefde. precies op maat gemaakt.

Lie-Lie-Lieve Amadeu!!! Liefje – je bent mijn Liefste. mijn Liefde – je bent mijn Liedje.

en ik… ík ben jouw kerstmiss. het staat er echt, de zin. geschreven op een kerstbaL op mijn baLkon. onder de bLaadjes, tussen spinnenwebben, bedoLven onder het stof en gruis van de harteLoze aarde. bonkt jouw hart van Liefde voor mij in een zonne-straLende, hemeLsbLauw-heLder-rode Liefdesboodschap. op dit moment waarop jij me zegt: jij bent mijn kerstmiss… ik ben het Amadeu! onze eerste kerst samen komt eraan. hoeveeL nachtjes sLapen nog Amadeu?

Lucretia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/19

  1. Nadia

    Lieve Lucretia!

    allereerst: goed dat je opmerkt dat het milieu vervuild is. Heb ik ook last van. Ook erg goed dat je de taal weer onder de knie hebt.

    Een prachtige liefdesuiting aan Amadeu deze brief!

    Maar Lucretia, is de lust om te tekenen je vergaan? Ik hoop dat het dan gauw terug komt, want ik mis ze bij de brieven!

    liefs!

  2. lisette

    ooh Lucretia, ik wil ook een kerstbal vinden met “jij bent mijn kerst miss” er op!! wat superromantisch is Amadeu!!
    Liefs!
    Lisette

Geef een reactie

