#365/22 speciale 1 april editie met prijsvraag

20110401-073815.jpg

Amadeu,

de punt van mijn potlood is gebroken en omdat ik vanwege persoonlijke en principipiele redenen liever geen gebruik maak van puntenslijperaars, vraag ik je om even geduldig te zijn… zeer spoedig zullen mijn laatste brieven weer fleurig opgeleukt worden met schitterend lijnenspel. ik hoop dat je me kunt vergeven Amadeu, dat ik so nalatig ben in het non-verbaal uiting geven aan mijn gevoelens voor jou. weet wel dat mijn hart er niet minder snel door klopt voor jou mijn liefste.
ik zal mijn potlood morgen uren over een stukje schuurpapier halen, om de punt weer te scherpen. het is belangrijk om de punt scherp te houden.

tot snel Amadeu. blijf je op de uitkijk staan, sodat je mijn geïllustreerde liefde ontvangt wanneer ik je deze zend?

Lucretia

ps. prijsvraag!!!
dit is een speciale 1 april brief. wie kan er raden wat het grapje is? win een met de hand geschreven, getekende en gesigneerde brief van…. mij, Lucretia.

22 reacties

Opgeslagen onder 365

22 Reacties op “#365/22 speciale 1 april editie met prijsvraag

  1. Nadia

    Pff… Moeilijke Luc! Ik gok dat het principipiele is! (moet zeggen dat ik daar wel even over gedaan heb :-P)

    Ik zie er naar uit dat je weer tekenen kan! Amadeu vast ook 😉

    Veel sterkte nog met deze nare grappen-dag!

    liefs!

  2. helaas Nadia, dat is niet correct. misschien kun je het nog eens proberen. er is geen deelname limiet, dus ga vooral net so lang door met raden totdat je wint.
    ik begrijp trouwens ook niet goed wat je bedoelt met principipiele, wat is daar grappig aan?

  3. Nadia

    Seriously? Doet je niet denken aan pipo de clown? Echt niet?

    anyways, mijn volgende gok is dat je nu wel een tekening gemaakt hebt en dat kan niet als je punt kapot is.

    Zeg… Zijn dekens niet onhandig in je hangmat? Je kunt ze niet instoppen..

    liefs!

    PS: ik die hier reageer op een Facebook-bericht moet erg verwarrend zijn voor de mensen die jou niet op Facebook hebben… Naja, das hun eigen schuld, moeten ze je maar toevoegen. Kunnen ze de hele dag van je genieten, niet?

  4. Nadia. dat is correct (dat ze me moeten toevoegen, niet je gok). en ik wikkel me in de dekens in de hangmat dus instoppen is niet nodig. en pipo de clown heb ik nog nooit van gehoord. is dat een belangrijk persoon?

  5. Nadia

    ARRRRRRRG!!!! ALWEER NIET!

    Pipo was een beroemde tv-clown..

    moehoeiluk!

  6. Nadia

    Mooie tekeningen weer!! Maakt me blijde 🙂

    Krijg ik een hint voor de 1 april grap? Please?!

    liefs!

  7. lisette

    Lucretia!
    wat leuk dat de tekeningen weer zijn aangevuld! ik vind ze supermooi! Ik ga een gokje wagen om te raden wat het grapje is…
    – normaal teken je altijd met zwarte pen, en is alleen Kameleon gekleurd..dus waarom nu ineens afhankelijk van een gekleurd potlood?
    – je noemt het ook fleurig opleuken, terwijl je volgens mij niet van fleurig houdt? of heb ik het nu mis??
    – en wat is dat krabbeltje dat links van het hartje staat?? is daar misschien iets mee? en waarom is het hart niet af? terwijl je die andere lijnen meerdere keren overgetrokken hebt…interessant…
    Kom ik al in de buurt? of zoek ik in verkeerde hoek?

    Liefs!
    Lisette

  8. Volgens mij is de punt blauw en de lijn roze…. is dit ‘em?

  9. Nadia

    Ehm… Tot snel Amadeu?! Omdat je hem niet gaat ontmoeten? (tenminste, niet nu ;-)) Of dat hij op de uitkijk staat, want hij krijgt je brieven niet?

    Very tough question 😉

    liefs!

  10. Is het misschien niet met potlood gedaan, maar met krijt?

    Ik MOET het weten 😉

  11. lisette

    -Is het misschien dat je om persoonlijke en principipiele redenen tegen punten slijpen bent, maar wel uren de punt over schuurpapier gaat halen??
    -Of: is het dat je zegt dat het belangrijk is om de punt scherp te houden, terwijl het hartje niet met een scherpe punt is getekend?

    Moeilijk hoor… ben zeer benieuwd.
    Liefs!

  12. omdat het al 3 april is is het tijd de mensen te helpen met het raden wat de grap is. de hint die ik geef is dat mijn twee beste nichten Jo en Maaike de grap hebben uitgevoerd. succes met jullie leven en met het raden.

    NB Mr D. is out of the competition omdat hij op miraculeuze wijze op de hoogte is gebracht van de grap. volgend jaar maakt hij weer kans.

  13. Nadia

    Eh.. Jo heeft geschreven, Maaik heeft getekend? Zit de grap in de tekening?

    liefs!

  14. Nadia

    YAY!!! DAT D8 IK AL HEUL LANG!!

    maar ik was bang om iemand te beledigen :$

    hoe was Mr. D erachter gekomen? Facebook?

    liefs!

Geef een reactie

