#365/23

20110403-065305.jpg

Amadeu!

het was helemaal geen teken! dat 12345. what was I thinking? ik stop daarmee!! ik maak mezelf he-le-maal gek!!! en niemand die het doorheeft!!!! gelukkig maar trouwens… stel je eens voor dat iedereen – maar dan ook iedereen- mijn brieven aan jou zou kunnen lezen! stop met lezen en stel je het voor.

en… kan je je het voorstellen?? maar ze zijn ALLEEN voor jou Amadeu! for your eyes only… lees maar gerust verder.

ik begrijp het niet helemaal – zelfs helemaal niet – dat sommige mensen zomaar vanalles persoonlijk en privé op internet zetten. op Facebook of nog erger; op een eigen blog. dat ze denken dat het ook maar iemand interesseert is punt één. ander punt is dat ze niet doorhebben hoeveel slechte menschen toegang hebben tot hun goede leven en gedachten. niemand is te vertouwen hoor, in deze tijd. ik zou so iets nooit durven. ik heb verschillende systemen om me te beschermen. so heb ik geen draadloos internet want dan gaat het allemaal door de lucht en dat vind ik een nogal eng idee. via draadjes is beter. ook houd ik het scherp vanwege de belangrijkheid dat ik slechts onpersoonlijke dingen uit op sociale sites als Facebook. ik laat mijn echte hart nooit bloot toezien.

ook heb ik als ik bel de gordijnen dicht. ik heb eens gehoord dat je afgeluisterd kan worden door de trilling die je stem tegen de ramen geeft. dus vandaar. de gordijnen houden dat tegen. begrijp je wat ik bedoel? het is belangrijk dat scherp te houden! andere tips geef ik je persoonlijk als we elkaar zien. als ik dit hier neerzet is het ondanks de scherpe beveiliging mogelijk dat het in verkeerde handen en ogen terecht komt en dat zou zonde zijn.

maar eergister heb ik dus toen ik uit de metro kwam en het helemaal niet so ging als ik had gehoopt drie uur lang op een bankje in de regen zitten huilen. het was alsof de hemel meehuilde. ik vertel dit alleen aan jou want ik schaam me er erg voor. want hoewel ik gewoon nooit rook – toen wel. want het was er echt een moment voor – om te zitten huilen op een bankje in de regen met een smeulende sigaret tussen mijn verkleumde vingers.

Lucretia.

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/23

  1. Nadia

    Lieve, arme Lucretia,

    wat verdrietig dat je zo moest huilen! Sorry dat ik het niet door had (van die cijfers, dat je zat te huilen kon ik natuurlijk niet weten..).

    Zeer goed beveiligingssysteem… Maar ik ben een echte waaghals: ik internet via het draadloze netwerk en bel waar en wanneer ik maar wil. Al was het gebouw compleet van glas.

    Maar goed, ik vind ook dat je niet al te persoonlijke dingen op bijv. FB moet zetten. Gaat niemand wat aan en later zul je er spijt van krijgen.

    Maar goed, ik ga maar weer es.

    Liefs!

    PS: ik had je graag een knuffel willen geven ivm het huilen op het bankje, maar ik weet dat je anti-knuffels bent. Trouwens, roken is HEEL slecht Lucretia! Stop daarmee!

  2. Nadia

    Lieve Luc,

    ik ben er van overtuigd dat mijn gesprekken niet interesting genoeg zijn om af te luisteren.

    liefs!

Geef een reactie

