#365/26

20110404-082036.jpg

Amadeu!

ik had een heel mooi lied voor je geschreven. begeleid door mezelf op mijn harp. ik werd er rustig en blij van als ik het zong. ik had helemaal voor je uitgeschreven hoe het gezongen moest worden. maar door de wind vandaag is de brief weggewaaid. het gaf me een nogal negative vibe (dat is Engels voor negatieve vibe – vertaald op vertalen.nu, echt heel handig voor als je Engels niet begrijpt.) toen herinnerde ik me een tip van iemand die zei dat je dan iets warms moest gaan drinken. of eigenlijk nog niet eens drinken, maar het kopje vasthouden. dat heb ik dus gedaan. het hielp. mijn handverwarmde vingers speelden weer hartverwarmende liedjes. geen negatieve vibe te bekennen. en wat het lied betreft Amadeu. het is toch veel mooier als je dat voor het eerst hoort als ik het op een dag live voor je zing? we kunnen een duet doen dan Deu. vind je Deu een mooie afkorting?

Lucretia.

NB mocht iemand de brief met het lied hebben gevonden, ik zou hem gaarne weer terughebben. het is namelijk nogal persoonlijk en privé wat erin staat. wil je so vriendelijk zijn hem per omgaande afzender retour te sturen? ik dank u dan.

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/26

  1. Nadia

    Wat sund, mien kind! Ik wil het liedje ook lezen!

    En wat gaaf dat je harp speelt!

    Ik denk dat ik Am een leukere afkorting vind. Maar is niet heel mannelijk. Beetje jammer.

    liefs!

  2. dank je. het was ook een heel nooi lied, echt.

Geef een reactie

