#365/28

20110407-072133.jpg

Amadeu,

hoe sou het zijn als je B-madeu zou heten? of C-madeu? ik heb je naam in alle letters van het alfabet geschreven en er een tekening van gemaakt hoe je er anders uit zou zien. maar toen uiteindelijk kwam ik toch weer terug bij het begin. bij A-madeu. dan ben je echt op je paasbest. zullen we samen pasen vieren Amadeu?

Lucretia

NB mijn naam heb ik ook gedaan. van Aucretia tot Zucretia. maar Lucretia is toch het best. so, we passen so goed bij elkaar – so – zijn so voor elkaar gemaakt Amadeu. mijn hart weet dat seer wel.

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/28

  1. Misschien moet je ook eens proberen er gewoon een letter voor te plakken of er juist achter. Misschien levert het iets op waar je naar op zoek bent…

  2. lisette

    ha Lucretia,
    bijzonder he, dat het veranderen van maar 1 enkele letter al kan zorgen voor zo’n groot verschil. Lacretia, Lucretio, Lucritia, Lucreatief 🙂 (speciaal voor jou MET neus).
    LEUKretia.

    liefs!
    BikLisette

  3. lisette

    ow..hihi zie je nou wel, hij heeft GEEN neus…

Geef een reactie

