#365/30

20110411-081149.jpg

Amadeu,

je raadt nooit wat ik ga doen. je verwacht het ook nooit. omdat ik so iemand ben die heel gewoon en voorspelbaar is en niet van verrassingen houdt. so iemand die jou elke dag moet ontmoeten in de metro anders haalt ze niet eens de volgende dag. maar er borrelt en broeit iets in me. ik wilde je wel op de hoogte stellen want het is belangrijk om het scherp te houden dat je je bewust bent van het belang ervan dat ik het doe. ook van de onomkeerbaarheid ervan en de impekt die het heeft op je omgeving. ik heb er veel over gelezen en nagedacht. ik heb het al so vaak willen doen maar nooit kwam het ervan. maar nu is de dag. het gemis zal groot zijn, net als de lege plek in de metro groot zal zijn. de stilte oorverdovend. maar ik blijf je schrijven Amadeu. dat sowieso.

ik ga op reis: een reis om de wereld – in een week. het is een speciale reis want echt weggaan zal ik natuurlijk nooit. ik heb er iets op bedacht. ik kan namelijk dromen wat ik wil. deze hele week zal ik in mijn hangmat blijven, om eens per dag te ontwaken om jou te schrijven en de bladzijde om te slaan. de bladzijde van de atlas. bij welk land die dan open ligt, de bladzijde in de atlas onder mijn kussen, dat is dan het land van mijn dromen. in dromen is een heel andere tijd dus ik heb er alle tijd, in die droomlanden – en alles gaat soals ik wil. echt mooi bedacht van mezelf.

zal je me missen Amadeu? zal je jaloers zijn? of gaat jouw leven gewoon door? zal je mij wel trouw blijven Amadeu? hoe het ook zij, het ga je goed. vaar wel Amadeu.

Lucretia.

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/30

  1. Nadia

    Heey Luc!

    leuk plan! ben benieuwd waar je naar toe gaat. en of je het vol houdt 😉 ik hou persoonlijk niet van atlassen, dus de kans dat ik je manier van reizen overneem is zeer gering.

    liefs!

Geef een reactie

