#365/33

20110420-065333.jpg

Amadeu,

vandaag heb ik (zelluf!) in een bus gereden. ik kon het heel goed – in een bus die reed op windenergie. wind is er genoeg in dit vlakke land waar ik ben aangeland. alles is vlak en goed te overzien. pas als je het aanraakt komt het tot leven en zie je de ware vormen en dimensies. heel bisonder. maar door de wind is het wel lastig schrijven. mijn brieven zijn al vaak weggewaaid. ik hoop de goede kant op want het waren hele mooie. en hele lange. als je ze leest zul je me nog meer missen. je zou wensen dat je bij me zou zijn. hier in het vlakke land waar ik ben aangeland. waar alles vlak is en te overzien. maar waar de ware vormen en dimensies tot leven komen wanneer je ze aanraakt. had ik al gezegd dat alles wat ik aanraak ook veranderd in goud? er zijn trouwens geen mensen hier. wat zou er gebeuren Amadeu, als jij hier wel was? en ik raakte je aan? veranderde je dan – in goud?

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/33

  1. Nadia

    okeej, das coowl! kun je een paar goudblokjes meenemen pour moi?! of goudbloemen, of goudklompen, of goudskippyballen, of goudtelevisies, of….

    je snapt het idee..

    reisze!

Geef een reactie

