#365/38

Amadeu,

ik begrijp het niet helemaal. is er licht aan het eind van de tunnel? ze zeggen het. maar ik weet het so net nog niet. wat nou als het niet so is? wat nou als het niet so is… wat nou… als het niet waar is? wat als ik de weg kwijt raak en voor immer en altijd in de tunnel rond dwaal? in het donker? dat ik niet naar het licht ga maar dool in de diepste duisternis van de ondergrondse gangen?

zoek je me Amadeu? laat je me zien waar het licht is? laat het me zien. breng me naar het eind goed al goed. ik wil in het licht zijn. aan het eind. lang en gelukkig – oud en gerimpeld. samen.

Lucretia

5 reacties

Opgeslagen onder 365

5 Reacties op “#365/38

  1. RenRen

    Lucretia!
    ik begrijp het niet helemaal.
    Gister had je nog de heerlijkste dromen over een geweldige vakantie en nu vraag je je af of er licht is aan het eind van de tunnel!?!
    wat is er gebeurd vraag ik me af…
    Renske

  2. Renske. je bent een opmerkelijke lezer. ik heb last van een nadevakantiedip. dat is een woord. ik vraag me zelfs af wat de zin van alles is. maar misschien komt het ook omdat ik Amadeu al so lang niet gezien heb. Lucretia.

  3. Nadia

    Oei. Maar gauw weer naar de metro dan! En nadevakantiedips zijn lastig ja… Succes ermee!

    liefs!

  4. RenRen

    Hey Lucretia,
    wat naar! ik ken het gevoel. heb er zelf ook een beetje last van. maar niet zo erg dat ik me afvraag wat de zin van het leven is.
    maar volgens mij is het bij jou wel heel erg, want ik heb geen brief zien langs komen vandaag…
    ik wens je heul heul veel sterkte!

  5. je bent een opmerkelijke lezer Renske. dat is correct. ik had er de kracht niet meer voor.

Geef een reactie

