#365/39

Amadeu,

ik. mis. je. so. waar ben je? ik begrijp het niet helemaal. na mijn vakantie heb ik je nog niet gezien. terwijl ik daarom terug ben gekomen naar mijn gruwelijke leven. ik weet c-ker dat ik nooit meer op vakantie ga zonder jou. want dan kan ik je dus kwijtraken. ik was er al bang voor maar ik dacht nee ik draaf door het komt heus wel goed. het is een goede tetst voor onze relatie dacht ik. een vakantietetst. mar ik had niet moeten gaan. ik moet beter leren luisteren naar mijn hart en dat dan volgen. eerste ingevingen zijn altijd de beste wist je dat? want dan is er nog niets aan verpest. het is een pure ingeving en daar moet je dan wat mee.

is het so gegaan: zat je alleen om mij elke dag op dezelfde tijd in de metro en heb je het na een week al opgegeven? beteken ik so weinig voor je? de prins die doornroosje wakker kuste heeft honderd jaar geduld gehad Amadeu. daar kan jij nog een puntje aan zuigen. raar spreekwoord vind ik dat. maar het is wel so. een geduldpuntje Amadeu. wist je dat als je er een goed puntje aan had gezogen dat je er dan met je tong een knoop in kon leggen Amadeu? een geduldknoop is het dan. ik heb nu een knoop in mijn maag omdat ik niet weet waar je bent. leef je überhaupt (dat is duits voor überhaupt) nog wel? of… ben je mijn gaan zoeken omdat je me so miste? Amadeu. geef als.je.blieft (dat zijn drie woorden) een teken van leven!!!

ik wacht op je.

Lucretia.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder 365

Geef een reactie

