#365/40

Amadeu!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Deu!!! mijn hart schreeuwt om je. er zit een gat in. waar alleen jij in past. een Amadeu-shaped-hole. ik kan je niet vinden! come back to me, come back to me.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Deu!!! mijn hart schreeuwt om je. er zit een gat in. waar alleen jij in past. een Amadeu-shaped-hole. ik kan je niet vinden! come back to me, come back to me.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Deu!!! mijn hart schreeuwt om je. er zit een gat in. waar alleen jij in past. een Amadeu-shaped-hole. ik kan je niet vinden! come back to me, come back to me.

waar ben je nu?

Lucretia

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/40

  1. Nadia

    wat naar lieve Luc! hopelijk vind je hem gauw! weet je wat ook naar is? (wel minder naar hoor, maar toch ook vervelend). nieuwe schoenen die je hielen kapot maken. ik heb al gezegd stop daarmee. weet niet of het ook bij schoenen helpt.

    sterkte ermee!

    ā¤ (dit is een hartje, voor als je dat niet wist… het betekent: 'liefs'…)

  2. thera

    he lucretia,
    wat betekent de naam amadeu eigenlijk. nu je het zo uit elkaar hebt geschreven bedenk ik me ineens dat deu natuurlijk komt van deus en dat betekent GOD šŸ˜€
    wat betekent AMA? of heb je dat al een keer ergens opgeschreven… en heb ik dat gemist?
    x

  3. Thera, je bent een opmerkelijke lezer. ik had dat nog niet toegelicht maar Ama betekent ‘van mijn’. ik geloof namelijk dat Amadeu een engel is. ik vond dit wel een mooie verwijzing.

Geef een reactie

