#365/41

Amadeu,

ik heb je overal gezocht. overal in de metro. onder de banken, achter de banken, voor de banken, op de banken, in de banken, over de banken, boven de banken. onder de rekken voor tijdschriften, achter de rekken voor tijdschriften, voor de rekken voor tijdschriften, op de rekkenvoor tijdschriften, in de rekken voor tijdschriften, over de rekken voor tijdschriften, boven de rekken voor tijdschriften. onder het stempelautomaat, achter het stempelautomaat, voor het stempelautomaat, en ook op, in over en boven. ook heb ik je gezocht onder de chauffeur, achter de chauffeur, voor de chauffeur… op, over, boven de chauffeur (in vond ik te ver gaan). de mensen begrepen het niet helemaal, maar ook zij ontkwamen niet aan de zoektocht. evenals de wielen, het dak, het raam, de spiegels. daarin kwam ik alleen mezelf tegen. ik zie er niet zo goed uit Amadeu. en de reden ben jij. of eigenlijk niet jij. het ontbreken van jij. het geeft me een lang gezicht, bleek als het maanlicht, wallen waar een walvis jaloers op is. tranen blinken in mijn ogen en mijn vingers zijn getroffen door al het gesoek.

ik houd de site van de vermiste mensen angstvallig doch nauwlettend in de gaten. het is belangrijk dat scherp te houden. geeft er iemand zoveel om je om je als vermist op te geven? ben ik de enige die je mist? moet ik misschien…

Lucretia

5 reacties

Opgeslagen onder 365

5 Reacties op “#365/41

  1. Nadia

    lieve Lucretia,

    wat afschuwelijk! ik hoop voor je dat hij gauw weer opduikt. ik heb een idee! misschien is hij nú op vakantie! maak je nog maar niet te veel zorgen, dat is het vast.

    ik hoop dat je desondanks lekker slaapt. misschien wat ontspanningsoefeningen doen? praten met Amadeu of een goede nicht? muziek luisteren? chocola eten?

    sterkte&liefs!

    Nadia

    • Nadia

      uhm… ik bedoelde natuurlijk praten met Kameleon of een goede nicht. dat is een pijnlijke fout. praten met Amadeu zou je probleem zeker oplossen. het spijt me. misschien kun je praten met Amadeu in je dromen? leg een foto van hem onder je kussen en droom dan dat je met hem praat! zie, fouten kunnen tot goede dingen leiden. weer wat geleerd.

  2. dat was een goed idee geweest Nadia. maar helaas ben ik nu alweer wakker en ik heb Amadeu gezocht in mijn dromen, maar zonder resultaat. maar met foto was het misschien gelukt.
    ik had nog niet bedacht dat hij op vakantie zou kunnen zijn. zou hij so een tiep zijn? om zonder mij op weg te gaan? ik vrees veel erger.

  3. Willem

    Wij zijn druk met aanschaf van 2dehandsbank. wanneer gelegenheid zich voor doet zal ik daarachter/onder kijken/tasten.
    Bedenk ik als eigenaar roker is… ( hoe zit dat met Amadeu?)
    Maar misschien is hij met de huidige warmte ook met lichaamsgeuren te traceren.

    • thera

      goede tip. slimme man die Willem 😀 Wie is die man? waar is die te vinden? ik wist niet dat zulke mannen nog bestonden…
      doegie

Geef een reactie

