#365/42

Amadeu,

het volgende bericht geplaatst:

VERMIST: na vakantie spoorloos verdwenen stop of tijdens stop erg gemist stop beloning voor vinder stop Amadeu is waarschijnlijk zijn naam stop en anders zou hij die naam moeten dragen stop hij is erg knap stop en reist vaak met de metro stop hij ontwijkt blikken stop ik mis hem stop neem contact met me op stop want ik kan er echt niet meer mee omgaan stop mijn grote liefde stop kom terug naar mijn land stop ik wacht op je stop

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/42

  1. Nadia

    dat is erg mooi en duidelijk Luc! alleen… je weet toch dat ‘stop’ us vervangen door ‘.’?! maar goed, ik hoop dat er gauw iemand reageert, het liefst mr. Amadeu himself natuurlijk!

    liefs!

Geef een reactie

