#365/43

Amadeu,

nog geen teken van leven gehad. veel reacties gehad op mijn vermissingsbericht. maar geen enkele helpend. de mensen begrijpen niet helemaal hoe belangrijk dit voor me is. ze lachten er eerder om. ze hielpen niet zoeken.

ik heb bedacht wat er waarschijnlijk gebeurd is. hoogstwaarschijnlijk kan je er niets aan doen. je bent hoogstwaarschijnlijk ontvoerd door buitenaardse wezens omdat ze van je willen leren. de beste man – zullen ze hebben gedacht – van de wereld – tot nu toe. ze zullen bloed willen aftappen voor DNA en je zult ze jouw taal moeten leren. hoe je praat zonder woorden. met je ogen. je zult ze de liefde uit moeten leggen en de zin van het leven. je zult hoogstwaarschijnlijk al over mij hebben verteld. misschien word ik binnenkort ook opgezoomd en dan zie ik je weer – eindelijk. ik heb ze ook veel te leren. en wij samen, daar kunnen ze ook van leren – de wezens.

heb je je verzet al opgegeven? zijn ze goed voor je? begrijp je de wezens – begrijpen ze jou? zie je mij – vanuit de kosmos? een stipje, hevig en smachtend –  wachtend. niemand zal je geloven als je terugkomt. je zal een ervaring rijker zijn – een illusie armer. de mensen zijn er niet klaar voor. maar neem dan mij. ik ben klaar voor jou en wil je verhalen horen – stuk voor stuk. hoe lang heb je nog nodig om de wezens te onderwijzen – want ik mis je. leer ze snel en dan: zoek me op Amadeu – zoom me op.

Lucretia

NB maak foto’s met je Ai-phone Amadeu! dat kan helpen voor dat de mensen je gaan geloven. en als ik niet wordt opgezoomd wil ik de wezens ook wel graag zien. belangrijk om scherp te houden – de foto’s.

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/43

  1. Nadia

    Lieve Lucretia!

    goede theorie. En slim van die foto’s! Dat zal zeker helpen.. Je schrijft I-Phone trouwens bijna goed! Je komt er wel 🙂

    liefs!

Geef een reactie

