#365/57

Amadeu

heb je dat ook weleens
dat alles in harmonie is?

Lucretia

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/57

  1. Nadia

    Ik waardeer het enorm dat je zo kort schrijft de laatste tijd, want dan hoef ik ook niet veel te vertalen, maar… Waarom?!

    zulke harmonie-momenten zijn zeldzaam, btw…

    liefs!

  2. Nadia, ik wil dat Amadeu ook nog tijd over heeft om andere dingen te doen. soals mij ontmoeten. vandaar. ook is er sodoende meer kans op tijd voor harmonie voor de mensen. ik hoop dat je het so beter begrijpt.

  3. Nadia

    Ik snap. Zeer goed over nagedacht!

    @-}– (dat is een bloemetje, leek me wel es leuk voor de verandering…)

Geef een reactie

