#365/58

Amadeu,

ik heb je so veel te vertellen!
ik wil je laten delen in de wereld waarin ik leef. ook over de vrede die er heerst – wereldvrede.
ik – ik wil je vertellen: mijn dromen – overdag en in de nacht.

ik wil vragen wat jij gister dacht over de beveiligingsbeambte in de metro –
waarom had hij eigenlijk niet ook de dag na bevrijdingsdag vrij genomen?
dat was beter geweest voor de mensen.

ik wil bomen over de bomen die nu op hun groenst zijn –
en speculeren over wanneer het weer zal gaan regenen op het droge land.
ik wil met je lachen over – en! en! en!
ik wil met je stil zijn…

ik wil fluisteren dat ik van je hou

of slaap je al?

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/58

  1. Nadia

    nouw gelukkig heb je dan nog some letters left.. toch? en ik denk niet dat ie slaapt. ik denk dat ie er eens even goed voor gaat zitten en het allemaal gaat lezen, met af en toe een glimlach en een traan, I guess. just like we all do.

Geef een reactie

