#365/61

20110513-114731.jpg

Amadeu:

wie A zegt moet ook Bee zeggen –
sommige mensen heten zelfs Bee.
dat Begrijp ik niet helemaal.
maar dat terzijde.

Bee is van
Broos – dat is onze liefde
Because ik je nog nooit –

Bol – staan mijn gedachten ervan
Braaf – Blijf ik je volgen in de metro

Bal – dat je bent
Blaaskaak – dat je bent

Bedachtzaamheid – is Beter
Bleek – word ik Bij de gedachte

BlaBla – ik praat niet meer tegen jou
Boos – Bang – Bedroefd – Ben jij

Blij – Ben ik
vrij – Ben ik

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/61

  1. Nadia

    Because ik je nog nooit wat?? Anyways… Zoveel leed zal je Amadeu toch nooit aan doen?

    even iets anders. Vind jij andere mensen ook soms vervelend? Ik kan vooral niet tegen mensen die denken dat ze je iets na moeten roepen of denken dat ze moeten bespreken wat jij aan het doen bent of iets dergelijks. Dan zou ik wel willen zeggen stop daarmee, maar ik denk dat ze dat niet snappen en iets anders weet ik ook niet te zeggen. Heel naar.

    ben benieuwd naar de C!

    Liefs!

    ps: is Kameleon alweer thuis? Kan dat ik dat gemist heb hoor…

Geef een reactie

