#365/64

20110513-095451.jpg

Amadu,

sommig dingn waardr (so nit – mis) j pas als z r nit zijn – so ook mt d lttr van d dag.

dz lttr staat vaak mt stp op d laatst plaats van lttrs waar mnsn aan dnkn als j z vraagt naar hun favorit lttr. z vrgtn voor ht gmak d lttr di d vrbindnd factor is van bijna alls. z vrgtn dat dz lttr d woordn n zinnn dot lopn n dat zondr dz lttr alls r hl andrs uit zou zin. hb j ooit wl ns bdacht ho dat voor d mot zijn?

vandaag, op vrijdag d 13 , rop ik idrn op d lttr nit t gbruikn – opdat w r kunnn gvn wi r tokomt – want w zulln hm so missn! ik rop tvns n idr op in n racti t bschrijvn wat ht mooist momnt is dat j mt hbt mgmaakt. ik zal dat dan doorgvn aan .

Lucrtia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/64

  1. Nadia

    zondr d was jij r nit gwst… dus hij is onmisbaar!

    r zijn zovl mooi momntn mt d … in d namn van gwldig mnsn (achternamn mogn ook, andrs kan ik mzlf nit mrknn n dat zou n groot gmis zijn!) n in gwldig taln!

    maar ht is misdadig ho w d misbruikn. in sms-taal, bijvoorbld, is d d rst lttr di w schrappn om onszlf tijd n gld t besparn. of om cool t lijkn. maar ht is hlmaal nit cool!

    bij dz, , bid ik mijn wlgmnd xcuss aan. ik zal je mr waardrn n als ht hlpt: d a latn w ook vaak wg bij smsjs.

    lifs voor Lucrtia n d !

  2. mooi od nadia. vind j d mijn ook mooi?

Geef een reactie

