#365/65

20110513-121652.jpg

Amadeu!

zie hier mijn ode aan de E.

E
jij bent so!
mijn E
ik heb je altijd
gekend so

E!
voor mij
ben jij
de bEstE
de GekstE

E?
ik begrijp het niet helemaal
gister noemde niemand je
E-hen
toen was het
stom
zonder jou

E:
stabielste letter aller tijden
verbinder
jij laat alles verlopen
soepeltjes

E.

E,
als je een kwartslag draait
naar rechts
ben je de m
naar links
een vork

E-

E+
dat sowieso

(E)
so ben je veilig

E&E
so ben je getrouwd

/E\
daar woon je

d@g E

dit was mijn ode
aan E

Lucretia

5 reacties

Opgeslagen onder 365

5 Reacties op “#365/65

  1. lisette

    so dan, Lucretia! Jij bent vroeg uit de veren!! Ik bedoel: jij bent vroeg uit je mat!
    Maar dat heeft wel een mooie ode tot gevolg.
    Trouwens, je tekeningen zijn ook supermooi!!
    Liefs! en een fijne dag vandaag.
    Lisette

  2. so dan Lisette, jij ook. maar ik mis jouw ode aan de E! heb je daar nog tijd voor vandaag?
    daag Lisette. het was leuk weer van je te horen want het was so lang geleden, tjonge.

    • lisette

      Ik had nachtdienst, vandaar dat ik al (of dus eigelijk: nog) wakker was.
      Mijn ode aan de E zal ik hieronder zetten:

      E
      de e van even
      de e van eeuwig

      de e van ei
      de e van eend

      de e van eikel
      de e van edelsteen

      zonder e geen leven

      (oke tikje dramatisch misschien…)
      Liefs!

  3. Nadia

    Zeker vind ik je ode aan de E mooi! Sterker nog, ik ga nu iets doen, tja, dat is niet bepaald een gewoonte van me, maar ik zie ook niet vaak mooie odes aan de E, bijvoorbeeld.

    Gaat ie dan.

    *applaudiseert*

    alstjeblieft.

    liefs!

    PS: nu moet ik zo lang wachten op je volgende letter (in nl en engelse zin van het woord…) 😦

Geef een reactie

