#365/66

20110513-024254.jpg

Amadeu

wat de F!

Lucretia

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/66

  1. Nadia

    Lucretia! Dat had ik nou niet van je verwacht!

    Doe je morgen oh my g of ga je het over grey’s hebben?

    waarschijnlijk weer iets heel anders…

    liefs!

  2. ik begrijp het niet helemaal. wat had je dan vewacht? ik dacht altijd dat na de E de F kwam, maar als ik me vergis wil je me het dan so spoedig mogelijk laten weten? dank je.
    ehen, met morgen ben ik nog niet bezig. dat is c-ker niet mindful.
    daag Nadia

  3. Nadia

    idd. niet mindful. goed punt. waar haal je wat de F vandaan? want misschien moet ik je uitleggen wat het betekend, om minder fijne situaties te voorkomen, you see…

Geef een reactie

