#365/70

20110513-024558.jpg

Amadeu!

JippieJee!

ik heb dat woord –
nooit so begrepen –
waarom so enthousiats?

je kan toch ook gewoon
je mondhoek iets
optrekken

in de vorm
van
een glimlach

sodat de mensen
begrijpen dat
je goed
gestemd
bent?

Lucretia

NB dit gedicht bevat verschillende vormen van glimlachen
heel dan wel half. draai je scherm een kwart-
slag naar links – niet naar rechts
en je
ziet
het!
oefen dagelijks want
so blij zie je er de laatste tijd
niet uit… laat staan dat je zou zeggen – JippieJee

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/70

  1. Nadia

    Luc, vandaag ging iemand bellen en dan niks zeggen en dan heel vaak achter elkaar en op een gegeven moment zei ik: stop daarmee, nu! (echt waar dat zei ik!) maar ze stopten niet, dus toen ze weer belden schreeuwde ik in de telefoon (ongelogen waar!) STOP IIIIIIIIIIIIIIT!!!!!! stopten ze trouwens nog niet.

    hoop btw wel dat ik diegene niet ken.

Geef een reactie

