#365/89

20110619-115917.jpg

Amadeu,

vandaag is het vaderdag. heeft je vader eigenlijk veel geld? ifso, dan hoef je hem dat niet cadeau te doen. misschien kan je zelfs een systeem bedenken dat jij zijn zoon blijft voor geld. want hij wil jou natuurlijk nooit en te nimmer kwijt. so een lief en knap kind. hoogstwaarschijnlijk krijg je zelfs een bonus als je nu mij meebrengt. als verrassing, so maar, deze dag. een bonus-kind!

trouwens, trouwen schijnt ook veel geld op te leveren. dan zetten we gewoon so een envelopje op de trouwkaart en dan weten de mensen dat ze er geld in moeten stoppen. we hoeven het niet eens te vragen. so maar, bij de beste dag in je leven, geld als toetje toe! ik begrijp dat niet helemaal. eigenlijk zou ik geld willen voor elke dag dat ik op jou moet wachten, heel alleen. het is oneerlijk verdeeld in de wereld en dat baart me zorgen.

wat me nog meer zorgen baart zijn mijn geldzorgen. als je me vandaag niet vraagt zie ik mij genoodzaakt op zoek te gaan naar – ik durf het bijna niet te zeggen dus ik fluister – ‘werk’. zijn er nog vacatures bij het werk wat jij doet Amadeu (wat doe je eigenlijk?). of heb je andere tips die me ervan kunnen weerhouden me so diep te laten zinken als de mensen met werk? in afwachting van je antwoord (en geld) verblijf ik,

Lucretia

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/89

  1. Nadia

    Lieve Lucretia!

    hier eindelijk weer een berichtje van je trouwste fan! Wat naar dat je geldzorgen hebt! Als het helpt: ik heb al weer een nieuwe donatie voor je bedacht én ik wil met alle liefde iets lekkers voor je bakken.

    Maar ehm.. Kadootjes geef je niet omdat de ander arm is (dat is meer donaties snap je..) maar omdat je diegene blij wilt maken en ook vaak omdat je je liefde en waardering wilt tonen.. Snappie?!

    anyhoe, ik ga weer, logeer deze week bij mijn tante… Misschien wil zij je brieven ook wel lezen! Ow wacht, dat doet ze al. Ze heeft alleen geen tijd om te reageren. Drukke baan snap je… Daarom help ik haar deze week 🙂 en mn hond verjaagt de katten in haar tuin. Zij wil misschien ook een hond. Zou leuk zijn. Voor Snowy ook.

    maar goed, heb je veel te vertellen, gelukkig kan ik dagelijks reageren!

    Veel liefs,

    Nadia

  2. o als je het so zegt trouwste en grootste fan dan begrijp ik het wat beter. dat van die kado’s. ik begreep dat al nooit helemaal. en dat van die tante begrijp ik ook helemaal niet! werkt ze echt liever dan dat ze mijn brieven leest en erop reageert? en dan heeft ze toch ook helemaal geen tijd voor een hond? en wie is Snowy? ik begrijp het niet helemaal. aan de ene kant leg je heel veel uit en aan de andere kant roept je verhaal ook weer veel vragen op. het lijkt wel de kringloop van het leven. daag Nadia.

  3. Nadia

    Snowy is mijn hond. Dat wist je wel! En ik denk dat mijn tante graag meer tijd zou willen hebben voor je brieven, maar werk is een verplichting, dus dat moet eerst af! Ze heeft ook niet echt tijd voor een hond. Of ze moet hem mee nemen. Naja. Dan maar als ze met pensioen is 😉 ik moet zeggen dat het leven ook wel wat verwarrend kan zijn ja. Succes ermee.

    Daag lieve Lucretia!

Geef een reactie

