#365/94

20110625-071936.jpg

Amadeu,

vanuit een positie – pose en substantie – waarvan niemand met zekerheid kon zeggen of ik sliep of niet – zelfs ik niet – zag ik een beschermengel (hij is klein en wit en zit aan de onderkant van jouw zitje). hij straalde en gaf een zacht licht af. zijn vleugeltjes fluweelzacht en zijn licht-pastel-roze-getinte wangetjes mierzoet. hij glimlachte en zweeg.

ik kon me niet herinneren hem eerder te hebben gezien, maar in ieder geval was dit een gewenst en geschikt moment om op te draven. maar draven deed hij niet. hij deed iets met zijn vleugels en leek me te proberen te bereiken door op een warme heteluchtstroom van de metro mee te zweven. maar er was iets mis. zijn vleugel zat vastgeplakt aan een stuk kauwgom (klein en wit en zit aan de onderkant van jouw zitje).

vanuit een positie – pose en substantie – waarvan niemand met zekerheid kon zeggen of ik sliep of niet – wist zelfs ik niet of ik droomde of niet. voor de zekerheid viel ik wederom in slaap. wederom nochthans steeds – aan jou voeten.

Lucretia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/94

  1. Nadia

    Lucretia! Je weet de spanning er wel in te houden zeg! Ik had kunnen weten dat je niet na 2 brieven een baan zou hebben, maar na 20 ofzow, als je er al 1 neemt… (want ze willen je heus wel aan nemen!)

    succes met je leven (lijkt me dat je het wel kunt gebruiken..)!!

    ❤ Nadia

Geef een reactie

