#365/95

20110625-072601.jpg

Amadeu,

overmeesterd door de beveiligingsbeambten en overmand door emoties hield ik me slapend terwijl ik werd afgevoerd naar het bureau (politie, niet uitzend). mij werd ten laste gelegd het verstoren van de openbare orde. ik had het recht om te zwijgen so dat deed ik. wat er ook gebeurde – ik zweeg.

ik kon alleen maar denken aan wat jij wel niet wel van mij zou denken – aan wat ik van jou dacht. en of ik het met deze actie dan voor het einde van de 365 dagen definitief had verprutst – verpest. mijn kans vergooid – door mezelf voor jouw voeten te werpen.

ik ben ternauwernood aan de verstikkingsdood ontsnapt – vanwege de geur van jouw voeten.

Lucretia

NB ik hoop dat je het niet verkeerd begrijpt. ik hoop dat je het niet verkeerd opvat. ik hoop dat je het begrijpt.

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/95

  1. Nadia

    Oh hemeltje… Wat een situatie! Niet te somber inzien hoor meis! Amadeu denkt nu waarschijnlijk dat je gestoord bent, maar als hij van jouw liefde voor hem hoort vind hij het alleen maar romantisch. Echt. Komt wel goed.

    Sterkte en een mentale (dus niet fysieke, ik zou niet durven…) knuffel…

    Nadia

  2. wat heeft de hemel ermee te maken Nadie, de engel dat was gister. maar dat terzijde, maar bedankt voor je geruststellende woorden. en wat is een knuffel precies? ik begrijp het niet helemaal. daag Nadia

    • Nadia

      “oh hemeltje” is zoiets als “oh jee” of: “das niet best”, snap je? een uitroep van lichte schrik. (niet als in “ik heb er schrik in” maar als in: “wat schrik ik daar van!”).

      een knuffel is een omhelzing. het gaat zo:

      persoon A slaat zijn/haar armen om persoon B heen en ze staan nu borst tegen borst. ze hebben ieder hun hoofd op de schouder van de ander, zodat ze daarbij oor tegen oor staan. een knuffel is vaak een uiting van de ander een bemoediging willen geven, je liefde willen tonen, o.i.d…. je kunt er ook nog iets bij zeggen, zoals een begroeting of een bemoediging.

      nou, als het je nú nog niet duidelijk is, is er nog het woordenboek en anders moet je het maar eens in de praktijk brengen 😉

      liefs, Nadia

Geef een reactie

