#365/96

20110626-023301.jpg

Amadeu,

op het bureau (politie, niet uitzend) zat ik tegenover de agent. hij keek me onderzoekend en indringend aan en vroeg me of ik dit wel eens vaker had. een bureau (schrijf, niet politie of uitzend) als buffer en veilige afstandmeter. maar de vraag kwam heel dichtbij. ik zweeg.

de agent op het bureau (je weet welk welke) knipte met zijn vingers voor mijn ogen. ‘Mevrouw La Lune! bent u er nog bij?’

de mevrouw op het bureau (ik begrijp zelf ook niet meer welke ik bedoel – laat staan dat ik nog wist waar ik me bevond) knipte met haar vingers voor mijn ogen. ‘Mevrouw La Lune! bent u er nog bij?’

‘w-w-waarbij?’ stamelde ik. langzaam maar zeker trof me de werkelijkheid als een donderslag op een helderblauwe donderdag.

het was allemaal – maar een droom.

Lucretia

4 reacties

Opgeslagen onder 365

4 Reacties op “#365/96

  1. lisette

    Lucretia, wat is je nieuwe achtergrond hysterisch! Kan je daar wel tegen?

  2. Nadia

    HE?!?! Vanaf waar precies was het een droom?! En je moet echt minder slapen en meer werk zoeken! Hemeltje, ben echt helemaal in de war 😦

    @-}–

Geef een reactie

