#365/98

20110627-122454.jpg

Amadeu,

thuisgekomen besloot ik korte metten door te hakken – de knoop is door de kerk: al mijn aankopen return to sender. ik las in de kleine lettertjes dat dat nog net kon. ik ga weer simpel leven. en mindfully. ik heb al die luxy -ik bedoel luxe- niet nodig. wat in een doos paste ging in een doos terug. wat niet paste niet.

bij het opruimen kwam ik een spaarpot tegen met een appeltje voor de varkens. ik was helemaal vergeten dat ik die had. het was dood geld op deze manier. maar nu het door mijn handen is gegaan leeft het weer volop! ik koos de groene bank om hartig te beleggen en zoet te rentenieren en het leven lacht me toe. hahaha! hahaha! hahaha! het maakte mezelf ook aan het lachen!
ik bracht het geld meteen hoogstpersoonlijk naar de groene bank en lachte het laatst – en het best – naar de dieren die me even geleden nog voor een eikel hadden aangezien.

de groene directeur was verrast door mijn komst en door de hoeveelheid geld die ik met me meebracht. met dit vergeten goede deel van de erfenis kon ik mijn leven lang vooruit – verzekerde hij me.

heb je dat ook weleens Amadeu? dat alles van een leien dakje leikt te gaan in je leven? succes met jouw leven Amadeu!

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/98

  1. Nadia

    welja… vond ik ook maar zo’n spaarvarken (wil ik dat eigenlijk wel? is dat niet… saai?)! maar dan nog moet je eruit! ga maar vrijwilligerswerk doen, in een asiel ofzow. is goed voor je.

    Xxx (dat zijn kusjes, bedoel ik niet echt hoor, maar ❤ wordt ook zow saai!)

Geef een reactie

