#365/99

20110627-012032.jpg

Amadeu,

nu ik weer ruimte in mijn hoofd, hart, handen en huis heb, besloot ik Kameleon weer terug te halen. hij bleek nieuwe kleuren bijgeleerd te hebben bij Amivedi oid. fijn voor de mensen! ik had hem so gemist! en hij mij ook. toen ik met hem ging wandelen was hij weer eens door het dolle heen en wond zich meerdere malen om me heen. maar deze keer vond ik het niet erg. so blij met mij – mag hij zijn.

ingewikkeld was het wel, maar nadat ik mezelf – het mysterie, zullen de mensen zeggen- ontrafeld had wandelden we verder. de zon scheen en de vogels floten. de bloemen bloeiden en het gras rook omdat het pas was gemaaid. ik zat op een bankje om er van te genieten en het in me op te zuigen. dit is heel mindfully Amadeu. doe jij dat ook wel eens? het is echt belangrijk om scherp te houden om te onthaasten. en uit te rusten.

mijn diner was dan ook een slow-food-dinner. ken je dat? heel langzaam klaarmaken en net so langzaam opeten. alles proeven in de juiste volgorde van de kleuren. en pas een andere kleur als de smaak van de vorige volledig is verdwenen. begrijp je het als ik het so zeg Amadeu?

er stond muziek aan en tijdens rood en groen ben ik een dansje gaan doen. ik kon mezelf er helemaal in kwijt – met al mijn emoties en gezichtsuitdrukkingen en bewegingen en expressies en dat allemaal. je had het moeten zien Amadeu. het was…. ik heb er geen woorden voor. jij misschien?

Lucretia

6 reacties

Opgeslagen onder 365

6 Reacties op “#365/99

  1. Nadia

    Yay!!! Kameleon is terug! En jullie hebben tegen alle regels in, in zomerse omstandigheden gewandeld! Das wel een beetje gek natuurlijk, maar ik heb vannacht met Snowy buiten geslapen op een matje in de achtertuin, dus als we het over gek gaan hebben… Maar heerlijk dat jullie weer herenigd zijn! En ik hoop dat je tijdens dit slow food diner ook aan de gevoelens van de groentes hebt gedacht?! Anyhoe… Het is goed dat je weer thuis bent voor Kameleon… Kostte zijn opvang nog veel?

    fijne vroege brief vandaag, dat is leuk voor de mensen! Dankjewel!

    ❤ Nadia

    • dankjewel nadia. ik heb vannacht ook buiten geslapen. niet vanwege de hitte maar vanwege dat ik het gewoon leuk vind alles eens gedaan te hebben in mijn leven. en ik had Kameleon ook meegenomen want we zijn weer onafscheidelijk. ik had hem gemist, maar dat wist ik niet. pas nu hij er weer is weet ik dat. begrijp je wat ik bedoel? en ik heb hem gewoon mee genomen – kostte niks.

      en wat betekent <3? ik begrijp het niet helemaal.

      • Nadia

        Precies! Ik vond ook dat iedereen eens buiten geslapen moest hebben, onder de sterren, lekker in je eigen tuin! En ik begrijp niet wat je bedoelt, want ik mis Snowy sowieso altijd als ie niet bij me is… Handig, gratis opvang! ❤ is een hartje, het betekent liefs….

        daaaag Lucretia!

  2. lisette

    Lucretia!
    wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om je Kameleon weer thuis te hebben. geniet ervan!
    liefs,
    Lisette

Geef een reactie

