#365/100

20110628-045937.jpg

scroll down for English

Amadeu!

100e brief aan jou. laat het feest zijn – overal!
100 pogingen om je mijn wereld in te trekken.

in nog veel meer zinnen – woorden – letters (heb niet geteld – jij?)
heb ik je mijn liefde verklaard. nog zonder resultaat – maar dat terzijde.
100% hou ik van jou.

100% ben ik geweldig, so een reactie van jou kan niet lang meer op zich laten wachten.

100 reacties wil ik nu van de mensen, so ik roep op:

DOE MEE AAN DE GIVEAWAY!

vertel me wat je favoriete illustratie tot nu toe is en win deze op canvas!
willekeurige trekking op 9 juli.

100 woorden heeft deze brief!

Lucretia

(blader door de blog of kijk op flickr voor de illustraties)

***************************************************************************************************

Amadeu!

my 100th letter to you. let it be celebrated – everywhere!
100 attempts to draw you into my world.

in a lot more phrases – words – letters (haven’t counted – you?)
i declared my love to you. so far without success – but that aside.
i still love you a 100%.

i am 100% wonderful, so your response cannot be far away.

and now i’d like 100 responses from people all over the world, so i call everybody:

ENTER THE GIVEAWAY!

tell me what your favorite illustration is so far and get it on canvas.
a random comment will be picked on July 9th.

this letter contains 100 words!

Lucretia

(look through the blog or check out flickr for the illustrations)

24 reacties

Opgeslagen onder 365

24 Reacties op “#365/100

  1. Nadia

    Engels… Zonder mij… That’s it! Ik ga weer vertalen… Engels zonder mij hallo zeg!

    anyhoe… Wat een awesome actie! Ik ga vandaag mn lievelingstekening uitzoeken!

    ❤ Nadia

  2. Jeeej! A freegive-away. We as Dutch folk have to be on top of this, because it’s FREE!!
    So my all-time favorit has to be the one with post nr 18. Simple but full of emotion, I like that. Of course I hope you feel a lot happier since that post.

    Greetz, David

  3. superactie! ik ben dol op giveaways.

    ik kies voor 52. heerlijk romantisch. 18 (emotie!) en 15 (lief uiltje, kleur) komen op een tweede en derde plaats. maar dat vroeg je niet.

  4. Anne

    Wauw, bij zo’n actie kan ik geen stille lezer-zonder-reactie blijven!
    Ik kies…ehm…ehm…voor …. 12! Hoewel ik 87 ook erg leuk vind en mij ook kan vinden in de reacties van de anderen, maar ik houd scherp dat je hem op een canvas zou kunnen ontvangen en dan is deze het beste voor de mense… uh.. mijn huis.

  5. Anne

    Wauw! Met zo’n actie kan ik geen stille-lezeres-zonder-reactie meer blijven!
    Ik ga voor afbeelding nummer… 12! Hoewel ik nummer 87 ook erg leuk vind en ik mij ook kan vinden bij de keuzes van de anderen, houd ik scherp dat je hem op canvas zou kunnen ontvangen en dan is nummer 12 beter voor de mense…uh…. mijn huis. Dus nummer 12 is het!

  6. Anne

    Ik snap het niet helemaal. Ik reageer en dan staat er niks, dus denk ik dat het mislukt is. En dan reageer ik nog een keer, en dan staan er twee berichten. Zo gaat het in elk geval wel goed voor jouw 100 reacties Lucretia. Want nu is er weer eentje bij.

  7. Doreen

    Jippieeee.
    Het was moeilijk kiezen tussen 88 (die zo super schattig is) en 51.
    En het is 51 geworden.
    ‘hij’ hoeft alleen maar de sleutel te pakken en mijn hart te openen (;
    xxx

  8. Nadia

    88. dit was een lange sollicitatieprocedure voor de tekeningen, maar diertjes en natuur… hoe kan ik anders? heb vandaag nog een schaap gered. heb jij dat wel eens gedaan Lucretia?

  9. Gesiena

    Lucretia, wat een fijne actie! Je weet al dat ik je woorden kunst vind maar nu ga ik je ook vertellen dat ik datzelfde tevens van je illustraties vind.
    Dus de keuze was reuze (moeilijk) maar ik heb met mijzelf overlegd dat 56 voor mij de mooiste is. Succes met je actie.

  10. nel

    … So many nice ones… ik ga voor 28: origineel, sterk van compositie, freestyle.. inspirerend op een pretentieloze manier…! I like it!

  11. thera

    aloha girl,
    goede actie… van Lucretia.
    32 of 52. als ik win mogen jullie kiezen
    onee doe toch maar 32
    ja mooi
    doegie

  12. Petra Hofstede

    Hoi hoi,
    sjonge 1 kiezen is moeilijk, ze zijn zo verschillend, moeilijk kiezen tussen 8, 88 en 97….. Ehmmmmm, toch 8, ookal lijkt die persoon eenzaam en bezorgd ik vind het een prachtige tekening! Maar 97, dat wil ik zijn!

    X Petra

  13. RenRen

    52 zonder twijfel!!!

  14. Renna

    Uhm doe mij maar 52

  15. Renske

    Wat een leuke actie zeg!
    Ik denk dat ik voor 52 ga.

    groetjes!

  16. Renna

    nou na lang dubben besloten om voor 52 te gaan

  17. RenRen

    hmmmmmmmmm ik probeer onder zoveel mogelijk namen voor nr 52 te kiezen, maar het lukt nog niet helemaal. Dan maar 5 nieuwe emailadressen aanmaken om mn kansen te vergroten!

  18. lucy

    ik vind 25, 29 en 52 erg mooi. Maar het blijven allen kunstwerken 🙂
    Gefeliciteerd met de 100… succes met de volgende 100 :-S

  19. Joëla

    is zozozozozozozozozozozozo mooi, vooral nr 52

    gefeliciteerd met jullie 100e verjaardag 🙂
    Liefs Joëla

  20. Inge

    Iets krijgen is altijd leuk…..nu nog winnen!
    Nr. 94 vind ik mooi en spreekt me aan.
    succes met de volgende 100!

  21. willemgerardus

    se sijn allemaal mooi
    doe maar 97

  22. lisette

    op de valreep 🙂
    moeilijk kiezen hoor…maar uiteindelijk ga ik voor nummer 88.
    liefs!
    Lisette

  23. niek

    Phoei, moeilijk kiezen hoor, 94 is een mooi sterk beeld, maar rekening houdend met het feit dat het straks aan de muur komt kies ik voor de veilige beestjes van 88 met als mooie tweede de liefde van 52

Geef een reactie

