#365/101

Amadeu!

gister was het feest – vandaag is de morning-after. ik begreep dat ze daar speciaal een pil voor hebben. ik heb er snel één genomen want ik voelde me helemaal niet goed. tot nu toe helpt het nog niet echt.

alles draait en tolt. ik voel me leeg, behalve mijn hoofd. die voelt zwaar en zit vol – van de watten en de snot. je denkt misschien dat dat niet zwaar kan zijn – maar geloof me. het gewicht dat ik met me mee tors maakt dat ik een onvaste tred heb. ik voel me so moe dat ik bijna overstag ging toen ik mijn hangmat zag en ik bedacht dat dit misschien een dag was om mezelf te laten – slapen. maar in een fractie van een seconde zag ik pas helder wat ik zag. geen één hangmat – maar twee.

toen ik dat gewaar werd bedacht ik dat ik daar iets mee moet. deze verandering van perspectief vrolijkte mijn dag op. ik keek naar de zon (gefilterd door mijn ranke wenkbrauwen en gesluierde wimpers), knipperde even en zag de stralen van de zon dubbel.

ik keek naar Kameleon en het waren er twee – wat een rijkdom! mijn ontbijt verdubbelde zich voor mijn ogen en ik genoot met volle teugen – meer dan normaal. in dubbele kleding hulde ik me – wankel liep ik twee deuren uit door dubbele straten en dubbele stegen. dubbel geparkeerd stond de metro toen ik dubbel instapte. mijn hart sprong dubbelop en stond dubbele seconden stil – ik zag jou dubbel Amadeu! dat maakte mijn dag dubbel goed! hopelijk vind je het niet erg dat ik je vandaag volg – als dubbelganger.

Lucretia

*********************************************************************************************************************

20110628-045937.jpg          niet vergeten mee te doen aan de giveaway!

          don’t forget to enter the giveaway!

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/101

  1. Nadia

    Uh oh… Zeg Luc… Misschien moet je even googlen waarvoor de morning after pil eigenlijk is.. En ik vrees dat je dronken bent.. Das nu heel grappig, maar als je een kater hebt niet meer zow… (heb ik van horen zeggen, nog nooit dronken geweest en/of een kater gehad..). Volgens mij helpt koffie wel tegen een kater… Maar voel je nu maar even rijk hoor, altijd goed…

    ❤ je grootste fan

Geef een reactie

