#365/106

Amadeu,

het is gebeurt! je hebt ge-glim-lacht naar me! en nu glim ik de hele dag! er zijn zoveel vlinders! ik heb er om er uiting aan te geven een spel van gekocht. opkroppen is niet goed voor de mensen – dan klap je op een gegeven moment. maar dat terzijde.
het spel gaat so: er zijn vlinders in al de kleuren van de regenboog en ze zijn vederlicht. onderin een vlinderreservoir begint het allemaal en dan gaan door de beweging van de lucht – aangedreven door de elektriciteit – de vlinders vliegen! door een grote slurf (lucht, niet olifant) komen ze hoog in de lucht. met een netje vang ik er so veel mogelijk op. Kameleon doet ook mee en verandert van roze naar rood naar blauw via paars naar oranje en so voort. echt heel mooi om te zien. wil je ook een keer meedoen? ik denk het wel. ik heb drie netjes dus het kan precies. jij en ik – en Kameleon.

misschien moet ik het heel gedetailleerd opschrijven en het me vervolgens levendig voorstellen en gebeurt het dan! het gaat so: jij en ik – en Kameleon gaan samen het vlindervangspel spelen. we vangen ze allemaal – ik net iets meer dan jij (en Kameleon doet zowiezo maar mee voor het idee – dat begrijp je). we vangen, naast vlinders, verliefde blikken van elkaar – ik evenveel als jij (Kameleon doet hier niet aan mee – dat begrijp je).

vlinders dwarrelen in de kleuren
van de regenboog door de lucht –
vlinders fladderen in onze buik –
vlinders vullen onze gedachten
geen ruimte voor zorgen
we zijn precies waar we moeten zijn
op precies de goede tijd –
alles klopt.
onze harten nog het meest –
in een nieuwe gezamenlijke klop

Amadeu, hoeveel stappen nog tot deze klop? hoeveel kloppen nog tot deze stap? hoeveel glimlachen? hoeveel vlinders heb jij? het maakt niet uit. je hebt vanmorgen naar me geglimlacht – en ik wacht. op de volgende,

Lucretia

*********************************************************************************************************************

20110628-045937.jpg          niet vergeten mee te doen aan de giveaway voor 9 juli!

          don’t forget to enter the giveaway before July 9th!

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/106

  1. Nadia

    Wat een doorbraak!! Wat gewreldig!!! Leuk spel btw. Maar ehm… Dit is toch wel echt gebeurt hea? Het is toch niet het idee van ‘als ik het schrijf dan komt het uit’??

    Nogmaals: geweldig!!

    Nadia

Geef een reactie

