#365/109

Amadeu,

ik heb een nieuwe app. een random-word-machine. hij kiest willekeurig of onwillekeurig – dat verschil begrijp ik nooit helemaal, een woord. dan ga ik over dat woord een gesprekje beginnen met de mensen. om weer een beetje onder de mensen te zijn. en te wennen aan praten en luisteren. honderduit. dat ik er niet meer zo van schrik als toen met de mevrouw. dat is beter voor de mensen. plus! – beter voor jou. maar vrijwel alles wat ik doe is om mezelf nog beter te maken voor als jij me eindelijk ziet staan.

het woord van vandaag is manie. maar ik weenie zo goed wat dat betekent. kan iemand het me vertellen? dat kan natuurlijk ook een openingszin zijn. of: wat verstaat u onder manie? niet mawel maar manie… begrijp je het als ik het so zeg?

ik vind het zelf eerlijk gezegd wel een lief woord. maar wordt niet alles lief als het eindigt op ie? let op: leeuwie, terroristie, ziekie, boosie, stommie, boefie, politie,… moet ik nog verder gaan? wat moet ik doen als die appie iets kiest waar ik helemaal nie over wil pratie? mag ik dan nog een keer drukken, per gratie?

Lucretie

 

*********************************************************************************************************************

20110628-045937.jpg          vandaag de laatste mogelijkheid om mee te doen aan de giveaway!

          today is the last chance to enter the giveaway!

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/109

  1. Nadia

    Wat een geweldig idee zeg!! Ik wil best wel eens een random-gesprekje met je houden hoor! En ik denk dat het een goed idee is om de app steeds weer te activeren, tot je een woord hebt gevonden dat je interesseert en waar je wat mee kan!

    liefs!

  2. thera

    leuke app
    nee, je mag niet doorklikken. dan is de willekeur eraf en kies jij zelf. het is juist de kunst om het te doen met het woord wat je krijgt!!
    belangrijk, doorzetten is een goede en nuttige eigenschap om te hebben.

Geef een reactie

