#365/110 we hebben een winnaar-editie!

#365/51

Amadeu,

vandaag heb ik met een random number picker app een nummer gekozen dat refereert aan een zekere persoon. helaas heb jij niet gereageerd op mijn giveaway, wat jouw kansen om te winnen aanzienlijk heeft verkleind. ik begrijp niet helemaal waarom je niet gereageerd hebt. misschien kun je hier wel op reageren en begrijp ik het dan wat beter.

anyhoe, de winnaar is Doreen. gefeliciteerd Doreen! je hebt bovenstaande tekening gekozen om te verkrijgen op canvas. jij zult hier heel gelukkig mee zijn. ja toch? so alle andere mensen hebben pech gehad. jammer maar helaas.

maar niet getreurd. speciaal om tegemoet te komen aan jullie overweldigende wens om een tekening van mijn eigenste hand aan de muur te hebben prijken, heb ik het volgende bedacht:

je kunt een tekening naar keuze op canvas bestellen en ontvangen tegen betaling van 15 euro (excl. evt verzendkosten).

so alle mensen die hebben gereageerd: dat wordt dan 15 E aub.

voor een definitieve bestelling kunnen jullie mailen naar lucretia.lalune@yahoo.com en dan nemen de mensen contact met je op.

Amadeu, succes met je keuze en met je gruwelijke leven.

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/110 we hebben een winnaar-editie!

  1. Doreen

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ❤
    Dankje lieve Luc.

Geef een reactie

