#365/114

20110713-072802.jpg

Amadeu,

vandaag heb ik besteed aan het maken van vogelverschrikkers. ik heb er meerdere gemaakt. kleine vogelverschrikkers, grote vogelverschrikkers, dikke vogelverschrikkers, dunne vogelverschrikkers, vogelverschrikkers in alle kleuren van de regenboog… maar ze zijn allemaal stuk voor stuk lelijk en eng en afstootwekkend en indrukwekkend – bovenal, verschrikkelijk. want dat hoort. het woord verschrikkelijk is ervan afgeleid, wist je dat?

ik heb ze stuk voor stuk op mijn raam geplakt -de verschrikkelijke verschrikkers van de vogels. geplakt dus – danwel voor het raam gehangen, danwel op mijn vensterbank gezet. ik werd er zelf ook wel een beetje bang van als ik eerlijk ben. en dat ben ik. maar dan werkt het tenminste. en werken doet het, er is vandaag nog geen een dode vogel tegen mijn raam gevlogen. wie weet hoeveel vogellevens ik gered heb Amadeu. ik ben best trots op mezelf. mag dat?

maar dat allemaal terzijde. ik ben er so druk mee geweest dat ik helemaal niet veel aan jou gedacht heb. hoe gaat het eigenlijk met jou Amadeu? wanneer zie ik je weer? en wanneer zie je mij voor het eerst echt? wanneer ga je met me mee naar huis? niet schrikken van de verschrikkers van de vogels dan hoor Amadeu.

Lucretia

3 reacties

Opgeslagen onder 365

3 Reacties op “#365/114

  1. Nadia

    Brr… eng joh!! maarja… als het werkt, is het ’t waard, niet?! gelukkig verveel jij je niet, zo zonder baan!

  2. thera

    gevoelig deze…
    hoe vliegen die dode vogels tegen je raam, kan je dat nog eens uitleggen? ik begrijp het niet helemaal.

Geef een reactie

