#365/123

20110725-033011.jpg

Amadeu,

ik wil eindeloos op een eiland wonen. met kangoeroes in wiens buidel ik pas, vogels op wiens vleugels ik zweef boven het eiland en onder welke ik schuil bij de regen die nodig is voor al het groen wat er is te doen. het eiland is naast de dieren onbewoond en de enige die aan mag spoelen ben jij Amadeu. Amadeu, Amadeu. verder trekt er niemand aan de bel, want ze zijn aan het verkeerde adres.

er is midden op het eiland een stapel waar ik net iets te hard van af kan lopen, naast twee hoge bomen die veel wind vangen. het gras is steeds groener, waar je ook kijkt. er zijn 83 verschillende vormen van onderkomen die weers- en humeursafhankelijk verklaarbaar bewoond of onverklaarbaar onbewoond zullen zijn door een van ons dan wel door ons twee. ik moet in alle minstens een week hebben geslapen (niet de dagen maar de nachten van de week – de nachten mogen los van elkaar worden opgenomen – die nachten hou ik bij met streepjes aan de deurpost ter hoogte van mijn ogen – zodat ik ze altijd goed kan zien – en zodat ik meteen kan kijken of ik groei of krimp onder de omstandigheden waarin ik verkeer. daarover gesproken – er is geen verkeer daar.

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/123

  1. Nadia

    wat een slim systeem van de streepjes zetten! echt handig! zal ik onthouden voor als ik eens op zo’n soort eiland terecht zou komen… alleen maar dieren en de persoon die je het liefste vind op de hele aarde, genoeg ruimte om alleen te zijn… zalig!! ken je nog zo’n eiland waar ik dan heen kan? geen verkeer, lekker rustig. maar alleen voor vakantie hoor. niet voor altijd.

    oh, ik heb overmorgen een High Tea, als er wat over is kan Maaike misschien wel wat lekkers voor je mee nemen!

    liefs voor je Lucretia 🙂

    daag!

Geef een reactie

