#365/127

20110728-025031.jpg

Amadeu,

weer was je er niet. jouw plek is leeg. de andere plekken ook.
ik lijk wel alleen achter gelaten. waar is iedereen?

heeft iets in de metro jullie soms opgeslokt?
en so ja, waarom mij dan niet erbij?
hap slik weg – o nee haar niet
wat is er mis met mij?

ik vraag het je grote opslokker:
wat heb je met de mensen gedaan en wat met Amadeu?
waarom heb je mij gespaard en daarmee deze eenzaamheid niet bespaart?

ik voel me alleen en dat ben ik ook.
Amadeu, hoe kan ik je terug opslokken?

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/127

  1. Nadia

    Eh… Is aannemen dat ze op vakantie zijn niet wat, nouja, aannemelijker dan zeggen dat ze zijn opgeslokt??

    sterkte ermee.

Geef een reactie

