#365/128

20110728-030233.jpg

Amadeu,

het lijkt erop dat je echt bent opgeslokt door de vakantie. ik mis je. en ik wilde dat je me kaartjes zou sturen en brieven. vanaf elke plek waar je kwam. maar je hebt natuurlijk mijn adres niet (help me herinneren dat ik je die meteen geef wanneer ik je weer ontmoet).

want dit moet nooit weer gebeuren, dat begrijpt iedereen. er is namelijk een complete impasse nu. want ik heb jou vakantieadres ook niet. dus deze brief zul je ofwel nooit ofwel te laat ofwel niet lezen. en dat is verkwisting van mijn letters. ik wilde dat ik je mobiele nummer al had geraden maar ik ben pas bij 06-00977898 en nog steeds geen gehoor. heb je soms een geheim nummer Amadeu? so een die ik nooit kan raden, bijvoorbeeld met een half of een kwart erin? ik zou dat so jammer vinden Amadeu. ik begrijp dat je voorzichtig moet zijn in deze tijd van de wereld en de mensen maar je moet natuurlijk wel bereikbaar zijn voor je grote liefde. immer en altijd bereikbaar.

jij bent so on-bereikbaar. ik ben boos en verdrietig.

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/128

  1. Nadia

    Ik ben boos en verdrietig… Waar ken ik die van..?? 0:) ik ben trouwens niet boos en verdrietig. Succes met nummers bellen. En jammer dat je zijN (jouW) vakantieadres niet hebt 😉 je mag mij wel nog een brief sturen 0:)

    daag Lucretia!

Geef een reactie

