#365/131

20110725-035039.jpg

O Amadeu,

mijn hart is opgesprongen van blijdschap. nu pas kan ik het je laten weten, ik was er eerst te van ondersteboven, weet je. van een trouwe fan kreeg ik de melding dat hij je heeft gezien in de metro in Berlijn. waarom zou je daar heen gaan Amadeu?! ik begrijp dat niet helemaal. als je so nodig op vakantie moet, dan naar de zon! niet naar het grijze druilirige sombere Berlijn. de trouwe fan wist te melden dat er tegenwoordig wel internet is daar dus de mensen kunnen het weten dat daar niets te beleven is. als ik jouw was zou ik weggaan nu het nog kan Amadeu! de fan houden ze al een half jaar vast! het is gruwelijk!

allergruwelijkst is natuurlijk dat jij daar bent – zonder mij. ik weet het nu c-ker. je kan niet zonder mij. ik ga je achterna … nee … het is meer dat ik naar je wordt toegetrokken Amadeu! ik kan er ook niks aan doen! neem het me niet kwalijk en schrik niet als je me ziet. laat het alleen vreugde, vreugde, louter vreugde zijn als ik so onverwacht prachtig in Duisteland opduik. niet onderduiken dan Amadeu! doe het niet. je hebt nog een heel leven voor je – samen met mij.

lang heb ik gewikt en gewogen hoe ik naar je toe zou komen. er zijn so vele wegen die naar Berlijn leiden (net als naar Rome overigens, waarom ben je daar niet heen gegaan? ik begrijp dat niet helemaal – ik begrijp dat zels helemaal niet!)

ik heb vanwege de impact die deze reis gaat hebben op onze levens besloten de ramen en deuren te sluiten en de radio aan te zetten. het moment was daar – het lot heeft besloten. alles wijst erop. ik zette de radio aan en het Duiste lied klonk. 99 luftballons Amadeu – ik kom.

Lucretia

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder 365

Geef een reactie

