#365/135

20110802-052136.jpg

Amadeu,

als ik je ein-de-lijk heb gevonden neem ik je mee naar Hier-Heen. ik weet niet of het echt so heet maar ik noem het so. ik was vanmorgen bij Hier-Heen en ik wist dat dit de plek is. de enige plek op aarde waar ik op dit moment moet zijn. ik liep er quasi-zomaar naar binnen maar ik had deze al lang op het oog. alleen durfde ik niet so goed naar binnen. maar toen besloot ik dat ik niet bang moest zijn en opende de deur (ik tel dan tot 3 en dan doe ik wat ik moet doen, het werkt heel goed).

meteen de allereerste seconde voelde ik me thuis. er zijn mooie zachte kleuren soals bruin en oranje en groen blauw. allemaal in de goede tint en niet so schreeuwirig als de kleuren buiten. er is gedempt schemerachtig licht en er staat een zacht muziekje op. alles waar je op kan zitten is trouwens ook zacht. prachtig is alles, passend is alles.

ik begrijp nog niet helemaal wat het is want je kan er koffie drinken maar het is geen restaurant want je kan er ook kleren kopen maar het is ook geen winkel want je kan er ook zitten maar het is geen meubelzaak ook al kan je wel kopen waar je op of aan hebt gezeten (maar het moet niet, daar was ik even bang voor maar de aardige mensen stelden me in hun vreemde taal maar met herkenbare toon aardig gerust). het is geen boekwinkel al er zijn wel boeken, ook is het geen bibliotheek maar je mag er wel so lang zitten lezen als je wil. ik begrijp het niet helemaal. maar meestal zijn de dingen die je niet helemaal begrijpt tegelijkertijd de dingen die het leven net dat beetje extra geven. net als jij Amadeu, als je begrijpt wat ik bedoel. en als je het niet begrijpt zal het je net het beetje extra geven. het is een soort win-win-iets.

Amadeu. ik praat teveel. het enige dat ik je wilde zeggen is: kom naar Hier-Heen…

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/135

  1. Nadia

    ik begrijp ook niet helemaal wat Hier-Heen is… klinkt wel relaxt!! ๐Ÿ˜€ ik moet straks werken… das niet relaxt ๐Ÿ˜› kom maar niet Hier-Heen… ook veel te veel mensen enzow…

    Daag Lucretia!

Geef een reactie

