#365/136

20110804-012356.jpg

Amadeu,

ik heb iets ontdekt en het is milch kaffee. het is geen kaffee maar koffie en het heeft ook iets met melk. het is koffie gemaakt van melk denk ik. maar geen cappuccino, nee… dat is het niet. want dat is op zich kloppende koffie met kloppende melk. dat is nog te scheiden. so niet de milch kaffee. ik begrijp het niet helemaal. maar het is well gans lekker. hier in Berlijn geproefd. ik doe er wel even een foto bij van de poster die het aanprees en waar ik naar wees en toen kreeg ik het.

ik denk dat wij ook een soort milch kaffee worden Amadeu. niet twee aparte delen so als bij de cappuccino. nee, we zijn so kloppend dat we 1 zijn. so gans onafscheidelijk. daar moest ik aan denken toen ik het dronk en het maakte het ekstra gans lekker. zullen we dan dat ook samen gaan drinken Amadeu? ik ben hier nu so maar so gans alleen.

ik had ook kuchen erbij besteld want ik dacht dat dat koeken zouden zijn maar dan met ch. net als gans betekent heel… het is hier allemaal gans anders. so het was dus so geen koeken maar taart! echt waar! begrijp jij het ook niet helemaal Amadeu? geloof je het wel gans? ik zal morgen als bewijs een foto ervan bij mijn brief doen. ik wilde hem bij deze doen maar twee erbij, dat klopt gans niet. milch kaffee klopt ook niet. het is een soort koffie maar dan verkeerd. niet kloppend so als bij de cappuccino met dat schuim enso. maar well gans lekker. had ik dat al gezegd of begrijp je het so wat beter Amadeu?

Lucretia

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/136

  1. Nadia

    interesting! weet je wat ook niet klopt? ik in de keuken. dat klopt gans nicht!!! es stimmt nicht!! anyhoe, het plan is dat ik hier volgend jaar ga vertalen. op teenstreet dus. niet hier in Offenburg. volgend jaar is het in Oldenburg. snap je het nog? maar goed, dat stimmt denk ik besser. mn enter doet het niet. dus ik doe maar geen groet. dat is veel te verwarrend. dus nu ga ik zonder te groeten. kun je dat aan?

Geef een reactie

