#365/138

Amadeu,

vind je het weer ook weer so mooi dit weekend? hier in Berlijn? het lijkt wel of de wolken hebben afgesproken met de wind dat ze niet over deze prachtige stad worden geblazen. ze willen er gewoon van een afstandje naar kijken en ergens aan de grens ervan rondhangen. misschien zijn ze samen met mij op zoek naar jou.

als ik op een wolk zou zitten en ik had een verrekijker dan zou ik je misschien wel kunnen vinden Amadeu. met twee benen op de grond lukt het tot nu toe niet. misschien komt het omdat ik met mijn hoofd al in de wolken ben – om jou. misschien komt het omdat ik al in de zevende hemel ben – om jou. maar de zwaartekracht begrijpt het niet helemaal en trekt me hier nog naar beneden. laat me! zweven!

Lucretia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/138

  1. Hallo Luc, vrijdag zijn mijn ouders ook gekomen. Ze zijn hier omdat ik ze ook de stad wil laten zien. Maar eigenlijk helpen ze me ook met zoeken naar Amadeu. Ik had vrijdag speciaal vrijgenomen en ben vrij tot en met dinsdag! Allemaal om Amadeu te zoeken. Vindt je dat niet goed van mij en mijn ouders? Natuurlijk bezoeken we voor de afwisseling ook nog toeristische trekpleisters. Doe jij dat ook Luc? Of ben je echt 24/7 naar je geliefde op zoek? Kun je wel van een geliefde spreken als de ander dat niet weet? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden…

    Tschuss,
    David

    • so David.
      het doet me deugd dat je so intens meezoekt. en je ouders ook. ik mis mijn ouders heel erg met dit soort moeilijke en spannende en fijne en zoekende en nieuwige dagen. misschien kan ik die van jou eens lenen. ik ben 24/7 op zoek naar mijn geliefde (want daar spreken we c-ker van) maar ook bij de toeristische trekverbanden want daar verwacht ik hem elk moment te zien opduiken. daag David. ik hoop jou ook snel te vinden want samen zoeken is beter.
      Lucretia

Geef een reactie

