#365/140

Amadeu,

ik denk dat het AD me volgt. gister schreef ik nog over het weer in Nederland en vandaag berichtten zij dat het op de Noordpool warmer is dan in Nederland. van mij geleerd dus, maar ze overdrijven meteen so. sommige mensen en kranten hebben dat gewoon. dat geeft helemaal niet. drijf jij wel eens over Amadeu? ik denk het niet. ik denk dat jij net so nuchter bent en down to earth soals ze dat noemen in Engeland. weet je wat dat betekent? iets met zwaartekracht en op de wereld blijven.

trouwens… op de Noordpool hebben ze volgens mij helemaal geen zwaartekracht. daar was tenminste iets mee. maar nu hebben ze er waarschijnlijk niks meer want is alles gesmolten. we moeten de wereld redden Amadeu! anders is Nederland straks de nieuwe Noordpool! en de Noordpool is dan automatisch het nieuwe gewichtloze universele continent waar niemand met beide benen op de vloer kan blijven. alles staat dan op z’n kop (wacht even, nu ik het so zeg bedenk ik me opeens dat dat het was – wel zwaartekracht… maar alles op z’n kop omdat het onderaan de wereld is… ik begrijp het niet helemaal). maar ik moet er niet aan denken! alles draait nu alweer in mijn hoofd. waarom schreef ik je ook alweer?

oja. het AD volgt me dus. ik ben ook voor hen een inspiratie en bron van muze. ben je trots op me?

Lucretia

NB wat lijkt jou de beste aanpak van het redden van de wereld? moeten we anders eerst overdrijven naar de Noordpool om poolshoogte te nemen?

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/140

  1. Nadia

    Dat lijkt me een behoorlijk onverstandig plan. Dus bij deze: ik stem tegen Luc op de Noordpool. Ook omdat ik niet weet wat ze daar spreken en het hoogstwaarschijnlijk niet kan vertalen. Maar vooral omdat het me behoorlijk onverstandig lijkt.

    Daag Luc, liefs van je trouwste en daarmee best-wetende-wat-goed-is-voor-jou-en-waarschijnlijk-sowieso-al-de-verstandigste fan.

Geef een reactie

