#365/141

Amadeu,

een rondje is een cirkel is een wiel is een o en een nul. vier rondjes bij elkaar is vandaag een ooto. mijn beste nicht heeft haar rijbewijs gehaald. ik hoop nu dat zij naar me toe komt om jou te helpen zoeken want zij en ik hebben een gezamenlijke fan Amadeu, hier in Berlijn.

ik durf het alleen niet te vragen. hopelijk raadt ze het gewoon, dat ik het heel graag wil. soms als je heel erge zielsverwanten ben voel je elkaar gewoon aan Amadeu. dat hebben wij denk ik ook hopelijk snel. ik voel me hier alleen Amadeu. alleen tussen de mensen – eenzaam tussen de andere einzelgängers die hier rondgaan. ik zat gisteravond in mijn eentje een spelletje te doen en ik won elke keer, toch voelde ik me verloren.

daarom hoop ik ook dat ze komt. om te helpen zoeken maar ook om samen de stad te verkennen zolang jij mijn signalen niet opvangt… ook al ben ik een zendmast op zich.

trouwens, ik heb eens gekeken naar het verkeer. als ze komt, in haar eentje in haar eendje – dan moet ze die c-ker aan de rand van de stad laten staan. samen stappen we in de metro op zoek naar jou (en eventueel de fan, voor een dubbeldeet).

Lucretia

4 reacties

Opgeslagen onder 365

4 Reacties op “#365/141

  1. Nadia

    @Joke: congrats! (als ik niet op een heel verkeerd spoor zit ;-))
    @Luc: denk je niet dat het een beetje ver is om mee te beginnen, dat Berlijn? Maar ik snap dat je eenzaam bent… Ik kan helaas niet komen, als ik al naar het buitenland ga is het Engeland… Yes please!! Dan ga ik even een ontroerende toespraak houden hoe ze moeten ‘stop it’-en met mijn prachtige land te mollen (sorry, ben geen ware Hollander ;-)) en lief moeten zijn voor elkaar, gentlemen and all. Dat sowieso…

  2. Lucretia! Ik kom naar je toe deze zomer! Beter nog: dit weekend. Ik kom wel met het vliegtuig, want het is best wel ver met de auto.
    Zie ik je vrijdag?
    Tschüs!

Geef een reactie

