#365/143

Amadeu,

sommige mensen zijn wel jaren getrouwd. niet een paar maar so maar opeens bijvoorbeeld al – ik noem maar wat – 34 (ik wilde 143 doen omdat het mijn zoveelste brief is maar ik weet dat dat niet kan – so ik haalde de 1 ervan af en draaide de cijfers om). begrijp je het als ik het so zeg Amadeu?

als wij gaan trouwen, hoeveel jaren hebben we dan nog samen? we moeten denk ik c-kerlijk haast gaan maken. je hebt namelijk hele leuke huwelijksverjaardagen. in mijn voorbeeld van 34, die heet bijvoorbeeld barnsteen – ik moet so een steentje eens zoeken voor als het bij ons so ver is Amadeu. elk jaar kunnen we elkaar dan k-do geven hoe dat jaar heet. ik ben namelijk niet so goed in verlanglijsten maken en laat staan in voor een ander bedenken wat die zou willen hebben. handig hoor Amadeu, dit plan – ook voor jou want ik begreep dat mannen nog veel minder goed zijn in bedenken van k-dootjes als de vrouwen.

so, katoen is 1 jaar, dat moet nog vaak in de wasmachine. graniet is 90, dat gaat niet meer stuk. maar ik denk eerlijk gezegd realistisch gezien dat dat niet meer lukt. waar ik het liefste dan voor wil gaan – is het briljante huwelijk van 65 jaar. ons huwelijk is so en so briljant, vanaf dag 1.

wat is jouw favoriete huwelijk Amadeu?

Lucretia

NB de chincilla van 67 jaar is mijn tweede favoriet. het topaas van 44 jaar hoef je me niet te geven want ik vis niet. je kan dat jaar iets kiezen van de lijst van de jaren die we toch nooit halen.

1 reactie

Opgeslagen onder 365

Een Reactie op “#365/143

  1. Gesiena

    omdat we toch 1 zijn
    reageer ik maar
    Erg goed!
    Wammadeu

Geef een reactie

