#365/145

Amadeu!

gister drukte ik op het verkeerde knopje. hopelijk begrijp je het niet verkeerd, dat abrupte einde van die brief. ik bedoelde natuurlijk niet dat ik dan iemand anders zou gaan zoeken, als ik nog lang op jou zou moeten wachten. nee hoor! ik zou een betere manier zoeken om jou te vinden. en in tussentijd de mensen wel beter leren kennen, dat wel. so dat ik me niet meer so alleen voel. begrijp je het so een beetje beter Amadeu, als ik het so zeg?

Lucretia

NB aan conducteur gevraagd naar zijn baan. hij leek tevreden. ik denk dus niet dat het een scheldwoord is, dat met U-baan en S-baan (T-baan was een typefout). maar wat het wel is?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder 365

Geef een reactie

