#365/147

Amadeu,

ik heb het gevoel alsof we zijn gescheiden door de Berlijnse muur. hij is er natuurlijk al een tijdje niet meer maar toch… zou het kunnen zijn dat ze om je hart heen gebouwd zijn en je me daarom onbewust ontloopt? bewust wegloopt? ik kan me haast niet voorstellen dat we elkaar anders nog niet ontmoet hadden hier… zo groot is Berlijn toch niet? of is er ergens een onzichtbare muur waardoor ik jou niet kan zien? ik begrijp het helemaal niet meer Amadeu… soms wil ik het opgeven… altijd wil ik dat de muur het begeeft.

Lucretia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “#365/147

  1. Nadia

    Uh tsja… Naar! Kom terug naar NL Luc, dan bak ik iets heerlijks voor je… Hij zal niet eeuwig op vakantie zijn, hij komt wel terug naar de metro en dan zien jullie elkaar weer! Tot die tijd, kun je niet beter genieten van iets lekkers dan rond dwalen in Berlijn en erger.. In de grote onzekerheid?

    Liefs, Nadia

  2. Ha Lucretia,

    Ik vond het erg gezellig afgelopen weekend. Bedankt dat je me die leuke winkel-café-dinges hebt laten zien. We hebben een paar goede koopjes gescoord! Vooral je nieuwe brilmontuur is geweldig! Ik heb daar nog een foto van gemaakt, zal ik die per duivenpost naar je toe sturen? Want weet je? Alleen de vogels vliegen van oost naar west Berlijn, omdat ze soms in het oosten, ook eens in het westen willen zijn.
    Jammer dat we Amadeu niet hebben gezien. Maar ik vond het hoe dan ook leuk met jou!

    Joke

Geef een reactie

