#365/148

Amadeu,

het was heel gezellig dat ik het weekend niet alleen was. ik denk echt dat ik vrienden heb gemaakt… nee… vrienden maak je natuurlijk niet, die krijg je. kon je ze maar maken! dan had ik jou allang gemaakt in plaats van je al 148 dagen te zoeken en achterna te reizen…

dit weekend kon ik met mijn beste nicht en onze gezamenlijke fan de stad verkennen. volgens mij zijn ze beroemd want iedereen vond ze leuk en ze werden zelfs geïnterviewd.

we hebben stilgestaan bij de muur (als je het so mag noemen, het stelt echt weinig voor hoor. ik snap niet waar ze zich so druk over maken, ik heb wel eens hogere muren gezien! deze kwam nauwelijks boven de grond uit. een soort ondergrondse muur denk ik).

maar we zagen er duiven. de nicht denkt dat de duiven post kunnen bezorgen. stel je voor! dat ik deze brief aan een duif zou geven en die deze bij jou zou bezorgen. zou je schrikken van het gefladder van de vleugels? zou zijn snavel de brief heelhuids hebben gehouden? zou… nee. het kan niet, toch? ze maakt denk ik een grap. ik trap er heel vaak in – maar niet nu. nu niet.

Lucretia

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder 365

Geef een reactie

