Halloween

Halloween

Amadeu,

meine liebe! liebe kent geen zeit. heb ik geleerd. op 17 september 2011 om 19:55 heb ik jou mijn laatste brief geschreven. nu is het 31 oktober 2013 en zijn er dus welgeteld 774 dagen verstreken. es tut mir leid dat jij nog steeds niets van je hebt laten horen Amadeu.

het is vandaag halloween. op wikipedia heb ik opgezocht wat het betekent want ik begreep het niet helemaal. jij misschien ook niet dus ik zal het zeggen, het is niks engs hoor! het is de avond voor allerheiligen en dat is morgen. op sommige kalenders is dat nieuwjaarsdag en ik heb dus alvast nagedacht over goede voornemens. heel even dacht ik erover na dat het een goed voornemen zou zijn jou weer te zoeken… maar welke kant moet ik dan op? en als ik je zou vinden herken je me misschien niet eens want ik ben best wel veranderd in hoe ik eruit zie.
ik leef al so lang onder de grond dat ik enorm wit zie. nee ik zie geen wit – ik zie zwart. maar ik zie wel wit. snap je wat ik bedoel Amadeu… ik zie zwart maar mensen zien mij wit zijn. ik zag altijd de zonnige kant. maar niet hier – niet in die unterwelt. daar is geen zon. wel spinnenwebben, maar dat terzijde. so.. iedereen ziet hier wit, dat is beter anders zouden we elkaar niet zien door het donker… maar nu bedenk ik me opeens, misschien zie ik wel een heel grote menigte mensen niet omdat ze niet opvallen in het donkere – so niet pikdonkere- zwart dat ons allen omhult en overstelpt en gallig – so niet zwartgallig- maakt…. Amadeu, ik zit nu opeens te denken!! maar ik zat te denken… misschien heb ik jou nog steeds niet gevonden omdat jij niet so wit ziet!! val jij gewoon niet so op? of… ik denk er niet langer over na: ik ga je weer zoeken Amadeu!!!! ik weet nu welke kant ik op moet!!! immer gerade aus. toch?

Lucretia

2 reacties

Opgeslagen onder 365

2 Reacties op “Halloween

  1. Nadia

    Indeed, my love, indeed; immer gerade aus!! I wish you the best of luck in finding your soulmate Amadeu and I will support you in this quest!!

    Love,

    Nadia

    PS: ik hoop dat je het niet erg vind dat ik in het Engels reageer; het leek mij dat ik zo fijn kon oefenen voor mijn cursus en jij hebt er vast ook veel aan tijdens je wereldreis op zoek naar monsieur A.

  2. hallo Nadia. ik vind het niet erg maar ik begrijp het niet helemaal. daag hoor.

Geef een reactie

